კრიტერიუმი/
შკალა
|
დაბალი(3-4)
|
საშუალო (5-6)
|
კარგი (7-8)
|
მაღალი
(9-10)
|
|
პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
|
მოუწესრიგიბელია,არ შეესაბამება შინაარსს.
|
მოწესრიგებულია,ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება
შინაარსს.
|
მეტ-ნაკლებად მოწესრიგებულია,შეესაბამება პრეზენტაციის
შინაარსს.
|
ზუსტად შეესაბამება შინაარსის
ყოველ
კომპონენტს
|
|
ორიგინალობა
|
დასტურდება პლაგიატის ელემენტები.
|
მინიმალურად ორიგინალური.
|
საკმარისად ორიგინალური.
|
მთლიანად ორიგინალური.
|
|
დავალებასთან
შესაბამისობა
|
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.
|
მიჰყვება ინსტრუქციიდან მხოლოდ ზოგიერთს.
|
მიჰყვება ინსტრუქციას, თუმცა ზოგჯერ ზედაპირულად.
|
ყველა ინსტრუქცია
გათვალისწინებულია,
დავალება
სრულყოფილად
არის
შესრულებული.
|
|
მთლიანი შთაბეჭდილება
|
მიზანი არ არის მიღწეული,ან მოთხოვნების უმრავლესობა
არ არის გათვალისწინებული.
|
მინიმალურად არის მიღწეული დასახული მიზანი,გათვალისწინებულია
ზოგიერთი მოთხოვნა.
|
მიღწეულია გარკვეული მიზანი,მოთხოვნა,ზოგადად გათვალისწინებულია.
|
ყველა მიზანი სრულად არის
მიღწეული.
|
|
ქიმიის ვირტუალურ
ლაბორატორიაში მუშაობა
|
არ იცის ვირტუალური ლაბორატორიის გამოყენება.ვერ პოულობს
საჭირო ხელსაწყოებს.
|
მასწავლებლის მითითებით მუშაობს ვირტუალურ ლაბორატორიაში.იცის
საჭირო ხელსაწყოების პოვნა, მაგრამ ვერ ცნობს ხსნარებს და ინდიკატორებს.
|
დამოუკიდებლად მუშაობს ვირტუალურ ლაბორატორიაში, პოულობს
საჭირო ხელსაწყოებს და ცნობს ხსნარებს, მაგრამ
საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას ინდიკატორების ამოცნობაში.
|
იცის ვირტუალური ლაბორატორიის
გამოყენება
დამოუკიდებლად. პოულობს საჭირო
ხელსაწყოებს
ცნობს ხსნარებს და ინდიკატორებს.
|
Sunday, April 28, 2013
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment