Sunday, April 28, 2013

შეფასების სქემა

კრიტერიუმი/
შკალა
დაბალი(3-4)
საშუალო (5-6)
კარგი (7-8)
მაღალი (9-10)










პრეზენტაციის ვიზუალური ნაწილი
მოუწესრიგიბელია,არ შეესაბამება შინაარსს.
მოწესრიგებულია,ვიზუალური მასალა ნაკლებად შეესაბამება შინაარსს.
მეტ-ნაკლებად მოწესრიგებულია,შეესაბამება პრეზენტაციის შინაარსს.
ზუსტად შეესაბამება შინაარსის
ყოველ კომპონენტს
ორიგინალობა
დასტურდება პლაგიატის ელემენტები.
მინიმალურად ორიგინალური.
საკმარისად ორიგინალური.
მთლიანად ორიგინალური.
დავალებასთან შესაბამისობა
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.
მიჰყვება ინსტრუქციიდან მხოლოდ ზოგიერთს.
მიჰყვება ინსტრუქციას, თუმცა ზოგჯერ ზედაპირულად.
ყველა ინსტრუქცია
გათვალისწინებულია,
  დავალება სრულყოფილად
არის შესრულებული.
მთლიანი შთაბეჭდილება
მიზანი არ არის მიღწეული,ან მოთხოვნების უმრავლესობა არ არის გათვალისწინებული.
მინიმალურად არის მიღწეული დასახული მიზანი,გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა.
მიღწეულია გარკვეული მიზანი,მოთხოვნა,ზოგადად გათვალისწინებულია.
ყველა მიზანი სრულად არის
 მიღწეული.
ქიმიის ვირტუალურ ლაბორატორიაში მუშაობა
არ იცის ვირტუალური ლაბორატორიის გამოყენება.ვერ პოულობს საჭირო ხელსაწყოებს.
მასწავლებლის მითითებით მუშაობს ვირტუალურ ლაბორატორიაში.იცის საჭირო ხელსაწყოების პოვნა, მაგრამ ვერ ცნობს ხსნარებს და ინდიკატორებს.
დამოუკიდებლად მუშაობს ვირტუალურ ლაბორატორიაში, პოულობს საჭირო ხელსაწყოებს და ცნობს ხსნარებს, მაგრამ  საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას ინდიკატორების ამოცნობაში.
იცის ვირტუალური ლაბორატორიის
გამოყენება
დამოუკიდებლად. პოულობს საჭირო
 ხელსაწყოებს
ცნობს ხსნარებს და ინდიკატორებს.

No comments:

Post a Comment