A ფაზა
(გამოწვევა).
აქტივობა 1.(5 წთ)მასწავლებელი
მოსწავლეებთან ერთად იწყებს პრაქტიკულ სამუშაოს,მათი დახმარებით აკეთებს მარილის,სოდის
და ლიმონმჟავას წყალხსნარებს,შემდეგ სინჯარებს ალაგებს ისე რომ მოსწავლეებმა არ იციან
რომელ სინჯარაში რომელი ხსნარია.
აქტივობა 2.(3 წთ)მასწავლებელი
ეკითხება მოსწავლეებს: როგორ გაიგებთ რომელ
სინჯარაში რომელი ხსნარია? რამდენიმე მოსწავლე
პასუხობს თავის აზრს.
აქტივობა 3.(2 წთ)მასწავლებელი
იღებსუნივერსალური ინდიკატორის ქაღალდს და ჩადებს თითოეულ სინჯარაში,მოსწავლეები ხედავენ როგორ შეიცვლის ქაღალდი ფერს.
Bფაზა
(შინაარსის ფლობა).
აქტივობა 4. (10წთ)მასწავლებელი
უხსნის მოსწავლეებს რა არის მჟავა და ფუძე და რა თვისებები აქვს ამ ხსნარებს.უხსნის
რა არის ინდიკატორი,რამდენი სახისაა და როგორ გამოიყენება.
აქტივობა 5.(5 წთ)მასწავლებელი
მოსწავლეებს თხოვს დაასახელონ ყოველდღიურ ცხოვრებაში მჟავასა და ფუძეს გამოყენება.მოსწავლეები
მასწავლებლის დახმარებით ჩამოთვლიან მათთვის ცნობილ მოვლენებს.
C
ფაზა (განმტკიცება).
აქტივობა 6. (10წთ)მასწავლებელი
იყენებს ჯგუფური მუშაობის მეთოდს,მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად და იწყებენ ქიმიის
ვირტუალურ ლაბორატორიაში მუშაობას, მოსწავლეები ნახულობენ
როგორ იცვლის ფერს ინდიკატორები მჟავის და ფუძის ხსნარში.
აქტივობა 7.(8 წთ)თთოეული
ჯგუფი პროგრამა Word-ში
აკეთებს ცხრილს მჟავასა და ფუძის ხსნარში ინდიკატორების ფერის ცვლილებაზე და ადარებენ
ცხრილებს ერთმანეთს.
აქტივობა 8.(2
წთ)მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეებს საშინაო დავალებას,მოსწავლის
წიგნი გვ 87. მოსწავლის რვეული გვ.36.
|
No comments:
Post a Comment