პროექტის სახელწოდება: ტყუპები.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეემა განასხვავონ ერთმანეთისგან იდენტური
და არაიდენტური ტყუპები.
პროექტის მიზნები:
v მოსწავლეებს განუვითარდებათ
პასუხისმგებლობის,თანამშრომლობის და პრეზენტაციის უნარი.
v მოსწავლეები შეძლებენ ცოდნის
ტრანსფერს.
v
მონაწილეთა ასაკი
14 წელი.
ვადები/ხანგრძლივობა
14 დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები
რაც შეიძლება შეიქმნას:
v მოსწავლეთა
ჯგუფი ერთად ირჩევს სამუშაო თემას და გეგმავენ
პროექტს.
v მოსწავლეთა
ჯგუფი ერთად მოიძიებს ინფორმაციას.
v მოსწავლეები მასალას წარმოადგენენ რეფერატის
სახით.
პროექტისთვის
საჭირო რესურსები: კომპიუტერი, პროგრამა Power point, პროექტორი, ჟურნალი national geografic
პროექტის მსვლელობა
(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად,ირჩევენ სამუშაო თემას
და ინაწილებენ ფუნქციებს.
აქტივობა 1.პირველი
ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას იდენტური
ტყუპების შესახებ, ინფორმაციის მოსაპოვებლად იყენებს ინტერნეტს და ჟურნალ national
geographic-ს, მასალას წარმოადგენენ რეფერატის
სახით.
აქტივობა 2.
მეორე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას
არაიდენტური ტყუპების შესახებ, გამოიყენებს ინტერნეტს და ჟურნალ national
geographic-ს, მასალას წარმოადგენენ რეფერატის სახით.
აქტივობა 3.
მესამე ჯგუფ მიოძიებს ინტერნეტში ინფორმაციას
სიამის ტყუპების შესახებ, მასალას წარმოადგენენ რეფერატის სახით.
საგნებთან/საგნოგრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ბიოლ IX.6. ადგენს ადამიანში სქესის განსაზრვრის სქემას,ასახელებს
ზოგიერთი დაავადების მიზეზებს.
კვლ .IX.3.
მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალებების გამოყენებით.
პროექტის ხელმძღვანელი/ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა: სსიპ
ქ. ხაშურის მე-5საჯარო სკოლის ბიოლოგიის მასწავლებელი ვერიკო
კაპანაძე, kapanadzeveriko@gmail.com.
No comments:
Post a Comment